الأحد، 5 مارس 2017

عايشة بيك \\\\\ طارق عطية

  • عايشة بيك
  • أنا مش حعيش أجمل ما عشت.. سنين معاك 
  • أنا مش حشوف ذي اللي شفت في نار هواك 
  •  من كتر إحساسي بهواك.... .طايرة في سماك
  • .....أنت إللي كنت أنا بعشقه 
  • .....كان حلم قلبي ...وصدقه 
  • .....والغيرة كت نار... تحرقه
  •  ....والروح فداك
  • أنا لونسيت نفسي بشوفها في نور عينيك
  • لو خفت يوم بلاقيك مادد لي أوام ايديك. 
  • ..........أنا لو ظلمني في يوم اساك 
  • ..........بتمني تاني في يوم رضاك 
  • أنا عايشة حلم معاك حبيبي وعايشة
  • بيك
  • ........الحلم مش بس المنام 
  • ........الحلم إحساس بالكلام 
  • ........وأنا قلبه علمنى الغرام
  •  ........بنده عليك .
  • إزاي تهون علي نفسي لحظة تعيش 
  • بعيد 
  •  والقلب كان وكأنه مخلوق من جديد
  • أنا مش حرضى في يوم تنساني
  •  قلبي في حبك... بقي شء تاني.
  • قلب وحب.وحب القلب ملوش مواعيد
  • بقلمي....  ..........

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق